Topictitel: Werk/Weekendbaantje
Pagina: 1 - 2Hey hey, nog een topic van mij ja :] ik wil alles weten! ^^
Werken jullie ergens? (dit zal veelal bestaan uit een weekendbaantje neem ik aan!)
Zelf werk ik bij C&A, ja...in een kledingzaak en nog wel op de kinderafdeling ook!
-Lucas
Werken jullie ergens? (dit zal veelal bestaan uit een weekendbaantje neem ik aan!)
Zelf werk ik bij C&A, ja...in een kledingzaak en nog wel op de kinderafdeling ook!
-Lucas
So...I heard yuo liek mudkips?
Ik werk nu voor mijn eigen "bedrijf". Het is een webdesign bedrijf, waarbij ik sites voor mensen maak en verschillende applicaties script. Designen gebeurt ook nog weleens
Ik ben van plan om de komende dagen eens te kijken wat er allemaal voor werk te vinden is in de stad. In een winkeltje werken lijkt me ook niet verkeerd...(alhoewel de webmaster uithangen wel veel geld oplevert
).
Kinderafdeling...iets voor jouw ja

Ik ben van plan om de komende dagen eens te kijken wat er allemaal voor werk te vinden is in de stad. In een winkeltje werken lijkt me ook niet verkeerd...(alhoewel de webmaster uithangen wel veel geld oplevert
).Kinderafdeling...iets voor jouw ja

http://www.spelpiraat.nl
Ik ben dozeninpakker. Nu gewoon in de vakantie en over een tijdje als weekend baantje.
-
Roche Boedhoe zei:
Wat? Daar komen ook chicks hoor, vrouwen van begin 20 die nog in kinderkleren proberen te passen xD
En ik sta eigenlijk overal, heren, dames, kassa...alles dus heel afwisselend en ik heb niets te klagen. Leuke collega's en een dak boven mij hoofd!
-Lucas
Kinderafdeling...iets voor jouw ja

Wat? Daar komen ook chicks hoor, vrouwen van begin 20 die nog in kinderkleren proberen te passen xD
En ik sta eigenlijk overal, heren, dames, kassa...alles dus heel afwisselend en ik heb niets te klagen. Leuke collega's en een dak boven mij hoofd!
-Lucas
Lucas zei:
Dat mag je ook wel hopen he..
en een dak boven mij hoofd!
Dat mag je ook wel hopen he..

Je kan het zien als een bijbaantje. "Er van rond komen" (vb als je op kamers gaat ofzo) dat gaat je denk ik niet lukken. Punt is dat je inkomen afhankelijk is van klanten. Als jij 3 weken lang geen klanten hebt gehad, wat weleens voorkomt, dan zit je 3 weken lang uit je neus te eten want er gebeurt niks.
Maar dan heb je het ook weleens dat je in 1 week tijd een dikke 200 euro kan verdienen, door de juiste person(en) als klanten te hebben. Het is dus heel schommelend, maar echt ervan rondkomen gaat mij niet lukken.
Ken overigens wel mensen die webdesign doen voor het rondkomen, dat is gewoon hun vaste baan.
Maar dan heb je het ook weleens dat je in 1 week tijd een dikke 200 euro kan verdienen, door de juiste person(en) als klanten te hebben. Het is dus heel schommelend, maar echt ervan rondkomen gaat mij niet lukken.
Ken overigens wel mensen die webdesign doen voor het rondkomen, dat is gewoon hun vaste baan.
Die mensen staan dan gewoon onder contract en krijgen betaald voor de uren dat ze "werken"
Om te reageren moet je je registreren, of log in!
Laatste berichten:
- 03-05-2010
- 18:12
- 18:12
- 18:09
- 21:17
- 11:58
- 20:36
- 15:12
- 15:07
- 21:38
Laatst bijgewerkte profielen: