Topictitel: Nieuwe leden
Pagina: 1 - 2 - 3Hey
Ben je hier voor het eerst? Stel je hier dan even voor!
Ben je hier voor het eerst? Stel je hier dan even voor!
-
Wat leuk allemaal 
Welkom op Funkfaction.nl!

Welkom op Funkfaction.nl!
http://www.spelpiraat.nl
Hey iedereen!
Net nieuw hier bij Funkfaction. Ik ben Spacechick, oftewel Martien, 23 jaar en kom uit België. Zo op het eerste zicht lijk ik bij de oudsten onder te leden te zijn...
Groetjes!
Spacechick
Net nieuw hier bij Funkfaction. Ik ben Spacechick, oftewel Martien, 23 jaar en kom uit België. Zo op het eerste zicht lijk ik bij de oudsten onder te leden te zijn...
Groetjes!
Spacechick
spacechick zei:
Age is just a number
Mensen zeggen vaak dat ik mezelf ouder gedraag dan dat ik eigenlijk ben, als jij je nou ietsje jonger gedraagt komt het helemaal goed!
Hey iedereen!
Groetjes!
Spacechick
Groetjes!
Spacechick
Age is just a number

Mensen zeggen vaak dat ik mezelf ouder gedraag dan dat ik eigenlijk ben, als jij je nou ietsje jonger gedraagt komt het helemaal goed!
So...I heard yuo liek mudkips?
Me iets jonger gedragen is normaal wel geen probleem ;-) Ik zie er ook wel jonger uit dan ik ben dus dat is ook al veel hé ;-)
Ikkk ben Simone, ik ben 18 jaar en ik heb niets over mezelf te vertellen xD.
Niet,s da's ook niet veel ;-)
Om te reageren moet je je registreren, of log in!
Laatste berichten:
- 03-05-2010
- 18:12
- 18:12
- 18:09
- 21:17
- 11:58
- 20:36
- 15:12
- 15:07
- 21:38
Laatst bijgewerkte profielen: